Deklaracja Dostępności
Przedszkole Miejskie nr 20 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pm20lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 20 sierpnia 2010.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo – aktualnie trwają prace nad konwersją tych plików do wersji dostępnej cyfrowo.
- Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Część plików do pobrania nie jest dostępna cyfrowo - (zakładka-,, Zasady naboru’’ ). – zostały wytworzone przez inny podmiot niż przedszkole i przekazane do publikacji.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 03 listopada 2022.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Katarzyna Hajduk
- e-mail - kontakt@pm20.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 645-73-60.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Katarzyna Hajduk, dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 20 w Łodzi,
- adres: ul. Stanisławy Leszczyńskiej 2, 93-347 Łódź,
- e-mail: kontakt@pm20.elodz.edu.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Przedszkole znajduje się w bloku mieszkalnym. Pomieszczenia wynajmowane są od Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Kielnia''.
Przedszkole nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie zostały zastosowane żadne udogodnienia dla osób niewidomych i niesłyszących.
Przedszkole nie posiada wydzielonych miejsc parkingowych, windy, toalet dla osób niepełnosprawnych.
Do przedszkola wchodzi się po 14 stopniach schodów. Dzwonek umieszczony jest na ścianie budynku na wysokości ok.150 cm po prawej stronie od głównych drzwi.
Do budynku osoba z psem asystującym może wejść, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z dyrekcją. Pies asystujący musi być na uprzęży. Osoba z psem asystującym powinna mieć przy sobie certyfikat potwierdzający status psa, zaświadczenie weterynaryjne. Osoba z psem asystującym ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez psa.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.