Plany pracy
W roku szkolnym 2024/2025 w planie pracy przedszkola uwzględniono następujące zagadnienia
Wnioski wynikające ze sprawowanego przez dyrektora przedszkola nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2023/2024:
- Polepszenie i kontynuacja współpracy z rodzicami oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 6 w Łodzi
- Promowanie placówki w środowisku lokalnym i dalszym (konkursy, festiwale, przeglądy)
- Kontynuowanie realizacji programów, projektów edukacyjnych, akcji charytatywnych
- Doskonalenie zewnętrzne i wewnętrzne z potrzebami placówki (kodowanie, Dalton)
- Rozszerzenie ofert wycieczek krótkotrwałych i całodziennych dla dzieci
- Więcej zajęć z TIK – z monitorem interaktywnym
oraz działania na rok szkolny 2024/2025:
- Praca z dziećmi (tworzenie warunków do pełnego, indywidualnego rozwoju każdego dziecka zgodnie z jego możliwościami) - obserwacja dzieci, organizacja zajęć dodatkowych, spotkań z ekspertami, Organizacja i udział w uroczystościach, koncertach, teatrzykach, wycieczkach, udział w projektach, realizacja innowacji pedagogicznych, współpraca z placówkami
- Współpraca z rodzicami (integracja środowiska rodzinnego i przedszkolnego, wspieranie rodziców w działaniach wychowawczych) - Spotkania dzieci i rodziców z psychologiem/ pedagogiem specjalnym/ logopedą, pedagogizacja rodziców, organizacja spotkań i uroczystości z udziałem rodziców, organizowanie spotkań z rodzicami jako przedstawicielem różnych zawodów w roli ekspertów, systematyczne prowadzenie strony kącika informacji dla rodziców
- Współpraca ze środowiskiem lokalnym - wzmocnienie pozytywnego wizerunku przedszkola w środowisko lokalnym przez upowszechnienie osiągnięć i rozszerzenie oferty edukacyjnej) - współpraca z bibliotekami, klubem osiedlowym, współpraca z metodykami
- Bezpieczeństwo - zapewnienie dzieciom i pracownikom zdrowych, bezpiecznych i higienicznych warunków podczas pobytu w przedszkolu - współpraca ze służbami w zakresie bezpieczeństwa, organizacja dni: Dzień Bezpiecznego Internetu", „Bezpieczne wakacje", przeprowadzenie alarmu przeciwpożarowego, przeglądy obiektów przedszkolnych, w tym w zakresie BHP, udział w konkursach, projektach o tematyce zdrowotnej i ekologicznej, udział przedszkola w programie edukacyjnym ,,Bezpieczne przedszkole''
- Rozwijanie kompetencji matematycznych dzieci - organizowanie zabaw i sytuacji edukacyjnych rozwijających kompetencje matematyczne przedszkolaków z wykorzystaniem kodowania, metody E. Gruszczyk – Kolczyńskiej, literatury dziecięcej, wiatraka matematycznego, udział w konkursach o tematyce matematycznej, współorganizacja festiwalu matematycznego, organizacja przeglądu prac dla nauczycieli ,, ,Przyrodnicze pomysły na kodowanie na dywanie '', rymowanki-kodowanki- przekazanie rodzicom listy zabaw matematycznych i wykazu stron internetowych z zabawami matematycznymi.
- Kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych dzieci w wieku przedszkolnym - organizowanie zabaw i sytuacji edukacyjnych: uświadamiających związki w rodzinie, rozbudzających zainteresowania regionem, kształtujących poczucie tożsamości narodowej, uświadamiających, że Polska jest jednym z krajów Unii Europejskiej. Rozwijanie kompetencji kluczowych: obywatelskich i społecznych, porozumiewania się w języku ojczystym i obcym nowożytnym, świadomości i ekspresji kulturalnej. Udział w konkursach, quizach, festiwalach o tematyce patriotycznej. Zorganizowanie cyklu zajęć „Wycieczki po krajach Unii Europejskiej". Zorganizowanie balu Europejczyków, „Festiwalu piosenki patriotycznej", uroczystości z okazji 11 listopada „Pokaz mody patriotycznej"
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 05-09-2024 - Edycja treści
- 29-01-2024 - Edycja treści
- 28-10-2022 - Edycja treści
- 26-01-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 271