Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga zarządzeń dyrektora przedszkola,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr korespondencji,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja delegacji służbowych,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- archiwum przedszkolne ( wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestry zawierające dane osobowe nie są udostępniane osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 (Dz. U. z 2019 poz. 1781).
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 28-10-2022 - Edycja treści
- 14-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 642